Dewi SRI memedi
( Dewi Beras )
Ing wektu, ana Taman ayu sing tentrem " Swarga Park Loka ". Panggonan manggon bebarengan wong arane " Sunan Basa " sing ngenteni ing ngarsane saka " Dewi Sri Pohaci Long Kancana ". Dewi Sri kacarita ing nang endi wae ing bumi disebut " Panca Buana Tengah " ora ana " Cihaya " soko djalmo manungso kabutuhan. Pangrungu iki, ibune Sunan kronologis Dewi Sri Panca Buana tindak Tengah.
Dewi Sri ora ngalang kanggo ninggalake kanggo Tengah Panca Buana diiringi kang budhale anggere minangka " Eyang Raja Guruminda ". Dewi Sri usulan diijinake dening Sunan Ibu.Sebelum ngiwa Loka Swarga , Eyang ngrampungake prakaraku Raja Guruminda lungguh semedi instruksi Dewanata Hiang . Sawise completion saka semedi lan panuntun dhumateng , kanthi Ajaib mung ing cepet , wangun Dewi Sri rubah menyang endhog .
Sawise kabeh preparation lengkap, banjur Embah Guruminda tindak droving kaliyan Dewi Sri Panca Buana Tengah Negara Bagean tujuan. Dewi Sri nyoto minangka endhog, disimpen ing kothak dijenengi " acaket Gilang emas. " Raja Guruminda sawise dawa fly kanggo saben pojok lor- kidul-wétan -kulon sing pungkasanipun ing sawetara titik acaket Kencana Gilang mbukak lan "endhog" ing iku terjatuhlah .
Wis ora saka moho kuwoso, endhog tumiba nang endi wae endi Panggonan iki didunungi dening " dewa Anta ". Nyuwun pangapunten Gusti mangerténi ana endhog ing kono , banjur uga maintained sawijining endhog. Sawise sawetara wektu , endhog lawang ngisor lan munculé putri ayu banget sing ing Dewi Sri .
Ing kadewasan karo pasuryan banget cantik , banjur nyuwil warta kanggo negara kabèh lan putri kang kaendahan, lan berdatanganlah raja karajan kanthi niat kanggo takon kanggo dheweke tangan dadi permaisuri putri .
Dewi Sri oleh proposal saka Sang Prabu, nanging Dewi Sri ora seneng amarga nalika piyambakipun pikantuk proposal tegese wis reneged ing tugas diutus marang . Kanggo saben raja ngirim wis diterangno sing waé kang lair iki ora mung arep madosi bojo , nanging kanggo nindakake tugas Sunan Basa ing Swarga Park Loka punika ngganjar " CIHAYA " kanggo judhul negara Panca Buana Tengah.
Nanging, senadyan panjelasan wis diajukake , proposal wis saya teka lan mulane wekasanipun Dewi Sri nandhang sangsara psikologis kaku lan tiba gerah . Suwe , pain nandhang Dewi Sri ndadra lan ana wayahe pungkasan putri ngirim pesen teka "Nalika iku nalika aku mati lan mengko nalika aku kasarekaken, bakal ana sawetara peculiarities ing pusaraku ". Lan pungkasanipun karo karsané kang moho kuwoso , Dewi Sri ana mati .
Iku bener apa ditugasi dening putri pungkasanipun kayektenan. Diriwayataké ing dina, ana kaki-nini sing looking kanggo firewood lan mung ing panelusuran pangan kanggo irika bebarengan.
Sawise nalika kaki-nini njaluk kuburan sing wis overgrown dening vegetasi sing durung ketemu lan katon dadi adoh. Ing kepala wit palem mundak akeh, ing tangan saka akeh woh wit , ing sikil wit akeh kentang, nalika ing awak tuwuh wit kurma ( palem = gula) lan tetanduran sing banget aneh lan wis tau ditemokake kaki-nini , lan iki pisanan kanggo ndeleng iku. Punika seri apik berdaunan fruiting tetanduran isih ijo alus tho.
Banjur teka niat kaki-nini kanggo njaga tetanduran aneh lan di resiki kuburan lan vegetasi lingkungan . Mangkono saka dina kanggo dina minggu kanggo minggu karo sabar lan terus ono tanduran iki maintained . Ora aran wektu tindak nganti babagan 5 sasi , ijo woh sing wis kapenuhan , supaya woh-wohan sprig iki ducking miturut bobot. Kanthi sabar lan kapercayan tho pengin ngerti ngendi lan apa persis iku tanduran aneh . Sawise sawetara sasi sakcepete sadurunge 6 ditengoknya bali menyang tanduran lan woh dadi pari-parian wis rubah menyang kuning banget ayu lan misale jek .
Sawisé loro pensive ana jumeneng niat kanggo Pick iku. Sadurunge ngangkat woh iki ngrasakake ing kapisan lan dadi metu iku putih lan manis. Kaki-nini nyiapake dupa bebarengan karo geni kanggo ngobong dupa kanggo njaluk ijin menyang " Hiang Widi ". Dupa kobong upacara rampung, ditebaslah tanduran ing pitakonan lan kaget kaki-nini amarga stalk Cut sadurungé ditanggepi Cairan langit lan fragrant , nanging kaki-nini dudu Getun amarga panjenenganipun ngrumaosi bilih acara iki wis dadi karsané daya .
Nanging banjur tangi niat kanggo tuwuh maneh , manik-manik woh iki nandur maneh sak kuburan Dewi Sri . Magic ensued langsung bali amarga uga mundak akeh pari-parian wis bebranahana lan kuning tho. Kaki-nini langsung lan langsung Cut sabenere ditaburkannya kuning pari-parian padha mangkono katahan ing prastawa bola dhewe supaya terkumpullah jaminan gandum kuning woh aplenty .
Kedadean iki dadi bingung kaki-nini Empu, oleh asil banget KALUBÈRAN ing cepet . Sprig woh asal . Sawise kabeh apa padha ora figured metu apa woh lan apa ana jeneng pisanan ora ana .
Kajaba iku, amarga saka kaki-nini kebingungan wis ora malah tak kaputusan kanggo menehi wong jeneng . Dadi mbah dumadakan ngusulake yen amarga kaki-nini ora bisa tansah bakal bingung lan angel kaputusan kanggo milih , kang ing Sundha disebut " paparelean ", banjur diarani woh kanthi jeneng " Klangenan " ( beras ).
Supaya punika pungkasan crita iki. Nganti saiki ing tatar Sunda punika Panca Tengah Buana Nagara , nganti saiki tanduran lan woh diarani " Klangenan ", kang ngimpi Dewi Sri Pohaci Kancana kanggo nggenepi Long manggon supaya disebut " CIHAYA ". Mulane wong tansah sebutno punika Dewi Beras Dewi Sri .
Nama : Anisa Rohandayani
Kelas : X MIA 1
GUSTI WISNU
Gusti Wisnu
Ing
agama Hindu Trimurti , Gusti Wisnu punika personification saka Ida Sang Hyang
Widhi Wasa ing Bojone kapasitas minangka penjara saka Jemuwah.
Gusti Wisnu punika Bethara paling dhuwur ing tradhisi Vaishnava . Pengikute Adi Shankara posisi Bojone minangka salah siji saka limang dewa utama. Panjenenganipun revered minangka Sel Supreme (Suwono) ing sruti vedas kaya Shakha Taittiriya lan Gita sapadha . Panjenenganipun Shakti punika Dewi Lakshmi , sing dikenal minangka Dewi kamakmuran lan nitih pamarentah Panjenenganipun manuk Garuda .
Wisnu Sahasranama nyatakake Panjenenganipun Paramatma ( sing paling dhuwur jiwa ) lan Parameshwara ( sing paling dhuwur Gusti Allah ). Uga diterangake minangka pet utama kabeh formulir , kang kontrol ing kepungkur, saiki lan mangsa , sarta nitahake lan kapal sing kanggo nyirnakake mungsuh kabeh , kang ndhukung Semesta lan nglairaké kabeh unsur ing iku.
Ing Puranas , piyambakipun diterangake minangka gadhah warna gaib saka peteng , papat bersenjata , nyekeli kembang Teratai , kalasangka, disk lan pangkónipún. Dheweke uga diterangake ing Gita sapadha wis universal wangun ( Vishvarupa ) sing ngluwihi bayangan manungsa.
Puranas uga nggambarake Panjenenganipun minangka Dasavatara . Sangang punika mudhun menyang bumi, terakhir bakal dropped ing dina terakhir saka Kaliyuga . Gusti Brahma ing Wisnu sahasra Panjenenganipun lauds minangka " Sahasrakoti Dharine Wikifikasi ", kang tegesé inkarnasi dhewek kedaden ing saben Wikifikasi . Bhagavad Gita Panjenenganipun nggambaraken tujuan inkarnasi nglindhungi alim , ngremukake / kelingan sing ala lan njejegaké Dharma . Ing agama Hindu , nyembah langsung utawa liwat wangun inkarnasi dhewek (kaya Krishna , Rama ).
Matsyawatāra - Minangka iwak ( Matsya ), Wisnu meolong Manu , wong pisanan , supaya banjir sing engulfs donya.
Kurmawatāra - Minangka penyu ( tanggal ), Wisnu ngadeg ing lantai segara dadi dasar kanggo Gunung Mandara digunakake dening dewa kanggo nglakoake segara ing efforts kanggo njaluk amrta penghidup utawa banyu.
Warahawatāra - Minangka donya wis swallowed dening segara lan ditarik menyang patala pepeteng ( Underworld ), Wisnu dadi Celeng sing ( Vārāha ) lan ngangkat ing donya bali menyang panggonan. Dheweke uga numpes ing rupane Hiranyaksa , buta saka ing ora adil .
Narasimhawatāra - Hiranyakasipu , Buta, banget karo lalimnya ngwasani donya. Sing Ajaib luar biasa kang bisa kanggo nggawe dibununh dening brahala, manungsa, lan kéwan , bisa ora mati ing wektu dina lan uga wengi. Mangkono, kanggo ngilangke mau , Wisnu rubah menyang manungsa- singa ( Narasimha ) lan matèni Hiranyakasipu ing dusk.
Wamanawatāra
- Wipsnu incarnated minangka dwarf a ( Brahma ) lan takon kanggo Daitya Bali
denagn banget despotic aturan donya supaya diwèhi wilayah tanah telung langkah.
Duwe diijini langkah telu ( tiwikrama ) lawasé donya, langit , lan swarga.
Wisnu muncul kene minangka Allah Sun , ing "master" ing donya kanthi
telung langkah ; Sunrise, awan lan Sunset tambahan.
Paraçuramawatāra - Wisnu incarnated minangka Rama bersenjata karo kapak ( paraçu ) lan ketukan ing kelas jawata minangka mbales marang ngeyek nandhang dening kang rama, sing Brahmana , saka raja sing ( tumumpang ing roda panggilingan Kelas ). Katon sing " backlash " marang Upanishads revolusi jaman.
Paraçuramawatāra - Wisnu incarnated minangka Rama bersenjata karo kapak ( paraçu ) lan ketukan ing kelas jawata minangka mbales marang ngeyek nandhang dening kang rama, sing Brahmana , saka raja sing ( tumumpang ing roda panggilingan Kelas ). Katon sing " backlash " marang Upanishads revolusi jaman.
Ramawatāra
- Rama punika inkarnasi saka Wisnu saka misuwur Ramayana crita. Kerselamatan
anceman donya iku Gus Banthong utawa Dasamukha .
Kŗşnawatāra
- tamas dikenal saka Mahabharata , minangka inkarnasi saka Wisnu raja sing
mbantu Pandawa nuntut kaadilan saka siniwåkå. Buddha Avatara - Ing wangun
dhewek minangka Siddhartha Gautama , piyambakipun njejegaké Wedjangan dharma
karep lan karep kanggo kabeh djalmo ing donya.
Kalkya
/ Kalkiawatāra - Ing negara ing donya dina ala banget lan ala bakal mengko
bakal tekan sawijining pucuk , supaya donya wis kaancam punah. Ing wayahe
banjur Wisnu bakal incarnate minangka Kalki lan jaran putih lan mbeta pedhang
digambar bakal maneh netepake kaadilan lan kamakmuran ing donya iki.
Tidak ada komentar:
Posting Komentar